wigs for women wigs for women wigs for women wigs for women wigs for women wigs for women wigs for women wigs for women paula young wigs wigs wig shampoo short hair wigs wigs wigs
Ošetřující lékař - Veterinární ordinace Vlašim

Veterinární ordinace

ZÁCHRANNÁ STANICE PRO ŽIVOČICHY VLAŠIM

Ošetřující lékaři

MVDr. Martina Simandlová (Vondráčková), Ph.D.

Již během studia na Veterinární a farmaceutické univerzitě Brno pravidelně absolvovala praxi na Klinice chorob ptáků, plazů a drobných savců, zaměření na exotické ptáky, dravce a v ordinaci specializované na malá zvířata.

Po úspěšném ukončení studia v roce 2010 nastoupila na prezenční formu postgraduálního studia, kde působila v ptačí ambulanci pod vedením MVDr. Viktora Tukače, CSc. Po otevření veterinární ordinace pokračovala ve studiu v dálkové formě a úspěšně studium ukončila v roce 2016. Nyní se věnuje i nadále aviární medicíně a medicíně malých zvířat.

Od října 2011 otevření veterinární ordinace zaměřené na problematiku chorob ptáků, psů a koček a volně žijících zvířat.

MVDr. Veronika Gregorová

Absolventka Fakulty veterinární hygieny a ekologie Veterinární a Farmaceutické Univerzity Brno

Členka KVL

Již během studia pravidělně navštěvovala kliniku chorob přežvýkavců a prasat, kliniku psů a koček a kliniku chorob koní. Absolvovala praxe ve veterinárních ordinacích v Brně, Benešově a na našem pracovišti. Po úspěšném ukončení studia v roce 2020 se nyní věnuje především medicíne hospodářských zvířat a medicíně malých zvířat.